گسترش همکاری های بهزیستی قم و بانک کشاورزی در زمینه تسهیلات مددجویی

در دیدار مدیرکل بهزیستی استان قم با مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های پیشین، بر تعامل سازنده دو نهاد در زمینه تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال مددجویان تأکید داشت. در این دیدار، طرفین بر رفع موانع موجود و همکاری بیشتر در سال جاری برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه هدف توافق کردند.

دکتر محمدزاده، مدیرکل بهزیستی استان قم، به همراه معاون مشارکت‌های مردمی، معاونت توسعه،توانمندسازی و اشتغال، رئیس بهزیستی شهرستان قم و کارشناس مسئول اشتغال استان، با حضور در دفتر مدیرعامل بانک کشاورزی قم، از زحمات این نهاد مالی در زمینه مساعدت به مددجویان تقدیر کردند.در این دیدار صمیمی، دکتر محمدزاده بر اهمیت پرداخت به‌موقع تسهیلات مسکن و اشتغال برای ارتقای کیفیت زندگی مددجویان تأکید کرد و از تلاش‌های همکاران حوزه اعتبارات بانک کشاورزی در این مسیر تشکر نمود. وی افزود: «همکاری نزدیک با نهادهای مالی، نقشی کلیدی در توانمندسازی اقتصادی مددجویان دارد و بانک کشاورزی قم همواره گام‌های مؤثری در این جهت برداشته است.»در پاسخ به این دیدار، زبردست، مدیرعامل بانک کشاورزی قم، آمادگی کامل خود و همکارانش را برای همکاری بیش از پیش در سال جاری اعلام کرد. وی متعهد شد که با رفع مشکلات احتمالی و تسریع در فرآیندهای اعتباری، نقش مؤثرتری در حمایت از جامعه هدف بهزیستی ایفا کند. این دیدار نشان‌دهنده عزم جدی دو نهاد برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت خوداتکایی مددجویان و کاهش وابستگی آن‌ها به کمک‌های موقت است. انتظار می‌رود این همکاری‌ها منجر به افزایش تعداد طرح‌های اشتغال‌زایی و تکمیل پروژه‌های مسکن مددجویی در استان قم شود.

کد خبر 189691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد